مشاوره ثبتي 2021 مشاوره ثبتي 2021
|
اخذ كارت بازرگاني كارت بازرگاني ،مجوزي است كه به اشخاص حقيقي و حقوقي دارنده آن بر اساس ماده 2 قانون صادرات و واردات تصويب شده در تاريخ 1372/04/02 مجلس شوراي اسلامي اين امكان را مي دهد كه به امر تجارت خارجي بپردازند . در حال حاضرمدت اعتبار كارت بازرگاني از تاريخي كه صادر مي شود به مدت يكسال است. براي تمديد مجدد كارت بازرگاني بايد مدارك مورد نياز را تهيه كنيد كه در ادامه مطلب به آن خواهيم پرداخت و در صورت نياز مجدد به تمديد آن همين مراحل و به همين ترتيب انجام مي پذيرد. براي اخذ كارت بازرگاني خود و همچنين اخذ مشاوره رايگان مي توانيد با وكلا و مشاوران ما در ثبت نوبل تماس بگيريد. شرايط لازم براي صدور كارت بازرگاني براي اشخاص حقيقي ايراني
1-اصل سند و يك نسخه كپي از سند مالكيت شش دانگ به نام متقاضي كارت بازرگاني ، مربوط به آدرس دفتر كار متقاضي(آدرسي كه متقاضي براي اظهارنامه ذكر كرده است) 2-اصل اجاره نامه و كپي از آن به نام متقاضي، كه به عنوان محل كار آن را در نظر گرفته است.(آدرس اظهارنامه)
به موارد زير دقت فرماييد: * كارمندان تمام وقت در ادارات دولتي امكان دريافت كارت بازرگاني را ندارند . *شخص متقاضي بيشتر از يك كارت بازرگاني نمي تواند دريافت كند( كارت بازرگاني حقيقي يا حقوقي). *براي هر آدرس و يا ملك امكان صدور يك كارت بازرگاني وجود دارد. *آدرس هاي ثبت شده در مفاصا حساب دارائي ،اظهارنامه ي ثبتي و سند مالكيت يا اجاره نامه بايد يكي باشند. *شخص متقاضي دريافت كارت بازرگاني بايد در كليه ي مراحل اخذ كارت بازرگاني و تحويل كارت بازرگاني شخصا حضور داشته باشد. در صورت نياز به اخذ كارت بازرگاني و يا داشتن هرگونه سوال و نياز به مشاوره با وكلا و مشاوران ما در ثبت نوبل تماس حاصصل فرماييد تا در كمترين زمان ممكن كارت بازرگاني خود را دريافت كنيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |